۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

دوره طلایی p0rn0 policy(این روزها آیندگان چنین نام خواهند نهاد)


مداحان سرشناس اسفندیار را به آلت تناسلی مردانه تشبیه می کنند.

رییس جمهور این گونه سخن می گوید: اون ممه رو لولو برد. آب بریزن اونجایی که میسوزه!

رییس محترم مجلس می فرمایند که: به بهانه تجاوز به عنف نمی توان فرمان بریدن همه آلت ها را صادر نمود!

چندی قبل کیهان نیز اعلام کرده بود همسر سارکوزی روسپی است!

تجاوز و آزار جنسی در زندانهای ایران هم از پرده برون افتاده و خبرش همه جا را فراگرفته!
به نظر می رسد جمهوری اسلامی از نظر سیاسی در حالت جنسی قرار گرفته که در ادبیات عامیانه آنرا حشری شدن می نامند!
ادبیات سیاسی ایران با کلماتی چون ممه، آلت، روسپی، تجاوز بیشتر به روایت یک فیلم پرونو می ماند!
شاید آنچه از زندانهای حکومت آغاز شده بود به عنوان روشی کارآمد سرلوحه کار و سخنان مقامات بلند پایه ایرانی قرار گرفته است. با این تفاسیر به یقیین روزهایی را که در آن به سر می بریم در تاریخ سیاسی این سرزمین به عنوان دوره پورونو پالیسی ثبت خواهد گردید.
بنا به اظهارات مقامات ایران در این روزها پیروزی های بزرگی در عرصه های مختلف کسب و سخنان محمود نیز پر مغز خوانده شده است. با توجه به این موضوع به نظر می رسد این روش و این دوره طلایی در ادبیات سیاسی ایران همچنان ادامه یابد.

-------------------------------------------------------------------------------------

خبرهای مربوط به ترور استادان پزشکی دانشگاه تهران را بخوانید! باور کنید جذابیتش کمتر از سریال 24 و هنرنمایی های جک باوئر نیست.
اظهارات سردار احمد کشوری فرماند نیروی انتظامی کرمانشاه یک فیلم نامه کامل از سریال 24 را به خوانندگان خود تقدیم می کند. این اظهارات که برگرفته از سایت فالس نیوز است تقدیم حضور خوانندگان علاقمند به سریال 24 می گردد:

« مأموران اداره پشتيباني عملياتي پليس اطلاعات و امنيت عمومي ناجا طي تماس تلفني با پليس اطلاعات و امنيت عمومي كرمانشاه اعلام داشتند كه يكي از پزشكان تهران به نام " غلامرضا سرابي " كه جراح و متخصص قلب بود توسط راكب يك دستگاه موتورسيكلت با سلاح گرم مجروح شده است.»

تصورش را بکنید یک جنایت به وقوع پیوسته و بلافاصله جک باوئر و همکاران در جریان یک توطئه پیچیده قرار می گیرند.

« در بررسي‌هاي پليس تهران مشخص شد نامبرده به هنگام خروج از مطب با خودرو شخصي در مسير منزل مورد هدف تيراندازي افراد ناشناس قرار گرفته و بلافاصله به بيمارستان منتقل شد. مجروح در بازجويي‌ها به ماموران كلانتري 127 تهران گفت، در تاريخ 29 تير سال جاري در بيمارستان خانمي را به نام "فرصت " اهل شهرستان " اسلام آبادغرب " كرمانشاه عمل جراحي قلب كردم كه پس از يك هفته فوت شده است و بستگان متوفي چندين مرحله به صورت حضوري و تلفني وي را تهديد به قتل كرده‌اند.»

پزشک مجروح روی تخت بیمارستان و در حال احتضار توسط مامور سمجی چون جک باوئر مورد بازجویی قرار می گیرد و نام و نشان قاتلین را در آخرین نفسها به ماموران می گوید! جک باوئر یا همان مامور محترم سپس مجروح را به پزشکان می سپارد و مجروح می میرد! جک باوئر به دنبال سرنخ ماجرا راهی کرمانشاه می شود.

« پليس اطلاعات و امنيت عمومي كرمانشاه موضوع را به صورت ويژه و خارج از نوبت در دستور كار قرار داد و تمام توان خود را در جهت دستگيري متهم به قتل به كار گرفت. پليس دستگيري تعدادي از رابطان و عواملي كه در مخفي كردن متهمان دخالت داشتند را در دستور كار قرار داد و در اين رابطه يكي از رابطان نيز دستگير و براي پليس محرز شد كه متهم اصلي فردي به نام "سجاد " است. »

جک باوئر با تحقیقات و تیز هوشی و درایت گروه ویژه درگیر در این ماموریت سجاد را کشف می کند.

«مأموران در ايست و بازرسي سه راهي " اماميه " شهرستان " سرپل ذهاب " روز گذشته به راننده يك دستگاه خودرو پيكان كه پدر متهم به قتل فراري بود دستور ايست دادند كه وي علاوه بر تيراندازي به سمت مأموران انتظامي به ايست ماموران توجهي نكرد و در روستاي " سوخور نامدار " مخفي شد.مأموران با اقتدار متهم را تعقيب و در محاصره خود در آوردند و وقتي متهم متوجه شد، با يك دستگاه تراكتور به طرف ارتفاعات متواري شد. در اين ميان پليس كرمانشاه در بازرسي از خودرو متهم فراري 59 عدد فشنگ كلاشينكف كشف و ضبط كرد . پليس با هوشياري كامل تمامي منطقه را محاصره و راه‌هاي ورودي و خروجي را بر روي متهم بست كه در اين حين متهم با يك قبضه سلاح كلاشينكف به سمت مأموران تير اندازي كرد و زماني كه هيچ گونه راه فراري نداشت با همان سلاحي كه تير اندازي مي‌كرد اقدام به خودزني كرد.»

هیچ احتیاجی به نوشتن دوباره سخنان سردار نیست! خود جملات متن فیلم نامه اکشنی را میسازد که تماشاگر را مقهور صحنه های اکشن خود می کند. فقط باید قسمت آخرش کمی تغییر داد.
متهم که اطلاعات حساسی در مورد توطئه در شرف وقوع داره برای جلوگیری از دسترسی جک باوئر به اطلاعات مرد نظر خودکشی می کنه!

« تلاش براي دستگيري قاتل فراري به طور جد ادامه دارد و خواهر قاتل متواري هم كه در اين قضيه دخيل بود، طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد. فردي كه اقدام به خودكشي كرد در سال 78 به همراه برادرش به نام " هنرمند " به اتهام تهيه و جعل چك‌هاي مسافرتي توسط پليس شهرستان " اسلام آباد غرب دستگير و روانه زندان شده بود. نامبرده به اتهام قتل فردي به نام " علي " چند سالي در حبس بود و برادر ديگرش به نام " جبار " به اتهام راهزني مسلحانه دستگير كه خود را در زندان " ايلام " حلق آويز كرد و همچنين برادر ديگرش به نام " جلال " به اتهام سرقت هاي مكرر بيش از 15 سال پيش به دستور مقام قضايي يك دستش قطع شد. پدر قاتل كه اقدام به خودكشي كرد در خريد و فروش مواد مخدر، سلاح و مهمات و مشروبات الكلي نيز فعاليت گسترده‌اي داشت. »

چارچوب این فیلمنامه چیزی کم ندارد و میشود با این داستان ده قسمت از سریال را ساخت! برای ده قسمت بعدی هم باید منتظر بقیه حرفهای سردار ماند.
پی نوشت:
خدا وکیلی یه مجرمی که عادت داره به زندان رفتن و انواع خلاف به نظرتون خود کشی می کنه واسه جرمی که سجاد خان مرتکب شده؟ من نمی دونم استاد عباسی داره مشاوره میده یا من خر فرض شدم تو این داستان! یا مجروحی که رو تخت بیمارستان در حال جون دادنه بازپرسی میشه!
بابا یه فیلمنامه نویس و کارگردان بهتر پیدا کنین! با حسن عباسی و شمقدری و ده نمکی و اینا همین میشه دیگه زرت اظهارات در میره تابلو میشه! حالا دیگه جک باوئرم نمی تونه ماست مالیش کنه!
حالا خبر یه تیکه از خبر بعدی رو بخونین:

«سردار بهرام نوروزي ضمن اعلام اين خبر در خصوص پرونده قتل دو پزشك كه اخيراً در تهران به دست افراد ناشناس به قتل رسيده بودند، گفت: پرونده قتل اين دو پزشك در نيروي انتظامي تشكيل و ضاربين شناسايي شده‌ و برخي نيز دستگير شده‌اند. سردار نوروزي با بيان اين كه پرونده قتل اين دو پزشك هنوز بسته نشده است، گفت: از ذكر جزئيات پيگيري پرونده خودداري مي‌كنم و در موقع مناسب در اين خصوص اطلاع‌رساني خواهيم كرد.»

اشتباه نکنین سردار نوروزی بعد از سردار کشوری مصاحبه فرمودن و فالس اول خبر سردار کشوری رو زده!
حالا کسی میتونه بگه اینجا چه خبره؟