۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

كيهان! حقيقت محض!

باور كنيد اميدوارتر شده ام! مي پرسيد چرا؟
كيهانيها آنقدر مستاصل هستند كه مرا هم تحريف مي كنند! آويزان شدن شان از مقاله من  هيچ! استفاده از ادبيات سخيف و مستهجن كه هيچ! همان چند خط را هم جرات نداشتند عين مطلب را و حقيقت را بگويند!
كيهانيان در وحشتند حتي از چند سطر نوشته و اين اميدوارترم مي كند!
ملاحظه كنيد:
در مطلب كيهان با عنوان عاليجناب «پونز» ستون پنجم كيهان در ميان اپوزيسيون! (خبر ويژه) قسمتي هست كه از همين پست قبلي وبلاگم كه در بالاترين لينك شده بود برداشته اند. نوشته من و آنچه در كيهان آمده را برايتان اينجا مي آورم تا مقايسه كنيد!
كيهان:
سايت بالاترين هم در مقاله ديگري نوشت: آقاي گنجي به نظر مي رسد جاي اين تحليل ها در حوزه اختصاصي تحليلگران و مكاتبات داخلي آنهاست تا پس از پختگي در حوزه عمومي منتشر شود و تبعات آن موجب وارد آمدن ضربه مهلك به اميد و حركت اپوزيسيون نشود... شما به آقاي خاتمي استناد مي كنيد. يقينا خاتمي موضعي تندتر از آنچه اتخاذ كرده، بيان نخواهد كرد. اما نكته اساسي كه در نوشته شما القا مي شود مبني بر اينكه شبهه در ]سلامت[ انتخابات، تنها بهانه اي است و خود مدعيان تقلب هم آن را باور ندارند، آيا به تحليل هاي كيهان شبيه نيست؟

نوشته من در بالاترين:
آقاي گنجي به نظر مي رسد جاي اين تحليل ها (در صورت حقيقت داشتن) در حوزه آكادميك و اختصاصي تحليل گران و مكاتبات داخلي آنهاست تا پس از پختگي كامل در حوزه عمومي منتشر شود تا تبعات آن موجب وارد آمدن ضربات مهلك به حركت و اميد مردم نگردد.
....
در مورد آقاي خاتمي هم بايد خدمتتان عرض كنم ايشان بنا به خصلت هاي ويژه خود هيچ وقت در هيچ زمينه اي تندرو نبوده اند و همين ميانه روي ايشان است كه باعث ايراد سخناني چنين شده! آقاي خاتمي يقيناً موضعي تندتر از آنچه بيان شد اتخاذ نخواهند نمود.اما نكته اساسي تر اينكه شما در نوشته خود به خواننده القا مي كنيد كه شبه در انتخابات، تنها بهانه است و خود مدعيان تقلب هم به آن باور ندارند! آقاي گنجي اين سخن به مقاله هاي كيهان شبيه نيست؟ آيا تا به حال جمله اي حقيقت در اين روزنامه ديده ايد؟
 
ملاحظه فرموديد! از 4 خط بدون سانسور يك تحليل ساده هم مي ترسند. همين اميدوارم كرده به راهي كه ميروم! به اينكه بايد نوشت و ماند تا ترس كيهانيان را از ريشه بخشكاند.