۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

خشم مقدس یا فرمان سرکوب دیگر

هنوز به خاطر دارم تحریک احساسات مردم و اعلام غیر مستقیم فرمان سرکوب در اولین جمعه پس از انتخابات چه به سر جوانان این سرزمن آورد..
این بار صدا و سیما دست به کار شده تا با هزینه کمتری برای ولایت همان نقش را بازی کند. در حالی که سکوت رسانه ولایت در قبال فجایع پس از انتخابات تامل بر انگیز بود و این رسانه در مورد تصاویر ضرب و شتم مردم و بخصوص دختران جوان و اتفاقاتی همچون کهریزک و حمله به کوی و تصاویر آن سکوت کرد و تناسب این اتفاقات با راه امام را برای ملت ایران روشن نفرمود به ناگهان تصویری را پخش می نماید که در آن عکس خمینی آـش زده شده است...
سوال اینجاست که وقتی خانواده امام توسط دوستان مورد حمله واقع شدند ، وقتی اظهار نظر سید حسن خمینی در مورد عدم دخالت نظامیان در سیاست مورد حمله جمعی از سرداران رشید ولایت قرار گرفت و لپهای گل انداخته سید حسن نیز به نوشته های رجبی الهام راه یافت این رسانه خواب بود؟
جالب اینجاست که سید حسن خمینی و موسسه نشر آثار امام توسط سید احمد خاتمی مورد نکوهش قرار می گیرند که چرا به صدا و سیما اعتراض می کنند؟
حال متولی خود از اقدام صدا و سیما شکایت دارد و احتمالا خانواده امام نیز سعی خواهد کرد از استفاده از این تصویر برای سرکوب جلوگیری کند و تنها بر آیند این ماجرا با توجه به هوشیاری جنبش سبز این خواهد بود که از این به بعد کودتا گران مجبورند مردمی را که تصویر امام را در دست دارن کتک بزنند..
جمهوری اسلامی نمازگزاران رادر نماز جمعه نیز مورد حمله قرار داد تا ریزش شدید نیروهایش سرعت بیشتری بگیرد...
آنچه اهمیت دارد هشیاری و عمل به موقع در یک هفته اخیر است چرا که بار دیگر ولایت قصد بازی با آتش را دارد و این بار با دستان عزت....