۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

آقای جنتی کمی آرامتر...

آقای جنتی  برای صندلی قدرتشان در شورای نگهبان چشم ها را بسته و می فرمایند که علی هم در جنگ هزار نفر را کشت ما هم باید اعدام کنیم!
امام اول شیعیان که امام رحمت و رافت معرفی می شد برای کودکان این سرزمین، بعد از انتخاباتی که آقای جنتی آنرا برگزار کرد و پر از هزار اشکال بود و حتی با قوانین جمهوری اسلامی هم قابل دفاع نبود بعنوان امامی معرفی می شود که هزار نفر را در یک جنگ کشت!!!
فرض کنیم آقای جنتی درست بگوید.اما حضرت آقا آیا علی هم زندانیانش را شکنجه می کرد؟ آیا حکومت علی نیز براندازان زن را در خیابان با چماق کتک می زد؟
جواب را می دانم اگر شما بخواهید جواب دهید خواهید گفت آری او برای حکومتش چنین نیز می کرد!
آقای جنتی تصویری از علی که ما داریم و حداقل در سریال امام علی دیده ایم زمین تا آسمان با گفته شما فاصله دارد، علی که خود ضمانت مخا لفانی را می کند که حاضر به بیعت با او نیستند، علی که عایشه را که با او جنگید با احترام به خانه اش بر می گرداند و ...
آقای جنتی حجت بر ما تمام شده بود اما با این سخنان شما حجت بر بچه مسمان ها و مذهبی ها هم تمام می شود و اگر کسی از مسلمانان این دیار شرف و آزادگی و درد دین داشته باشد فریاد وا اسلاما باید سر دهد که در کلام شما امام اول شیعیان نیز برای صندلی قدرت جنگجویی است که در جنگها هزار نفر آدم می کشد...